Direktlänk till inlägg 9 november 2009

- 9 november

Av maria - 9 november 2009 16:44

Helgen som varit då ... :P Ska försöka dra allting lite kortfattat hehe, men det kommer ju gå sjukt dåligt att INTE göra det men hur som helst :P

 

Fredag
Var det först praktik ju, den har jag ju berättat om för den delen :P Fixade Polle och stallet och sedan bar det av hem och käka och därefter blev det duschen. Vidare in till stan med typ blött hår och där träffade jag Emma och vi gick till bion då :P Vi såg "Flickan som leker med elden" eller vad den nu heter, den var riktigt bra tycker jag :) Men den var inte fullt lika bra som den första, men helt klart värd att se :P Emma som inte hade sett första vet jag inte om hon hängde med riktigt i början, men men, jag längtar efter nästa film och funderar starkt på att läsa böckerna faktiskt :)

 

Lördag
Minns jag inte vad jag gjorde på dagen som vanligt, jag var iaf i stallet och pysslade på lite :P På kvällen, eller ja vid 18 tiden for jag, mor och far till Jessica och Hassan/Hasse som bor bara någon kilometer ifrån oss hehe :P Där käkade vi asgod middag iaf, jag satt och funderade där i min ensamhet om man inte skulle åka in till Pipeline och kolla när Mange spelade. Sagt och gjort, sms:ade Frilénskan för att kolla vad hon gjorde, och passande nog så var hon i stan .. så jag åkte in till stan och hämtade henne och sedan drog vi till Pipeline :P Jag och Sofia är ju bäst på att parkera haha .. xD Snacka om att parkera preeecis bredvid trottoarkanten .. men han stod ju rakt Odie iaf ;) Vi vandrade in där på Pipeline, kände mig lite bortkommen där ett tag haha men de gick med sig rätt fort :P Så började dom spela iaf, 3 låtar, lätt mkt bra tycker ja :)(Y) Vi satt kvar ett tag och sedan kom Mange dit och surrade lite, vi satt i logen (?) och surrade där med några och därefter fick vi alla för oss att gå ut på krogen :P Sagt och gjort, vi tog Odie till Statoil och sedan vidare till en som Mange känner. Och där var vi resten av kvällen .. mer behöver jag inte säga känner jag haha :P Jag och Sofia sov hos henne, somnade väl vid 5 tiden :P

 

Söndag
Mor och far hämtade mig ute i Njurunda, sedan for vi in till stan och skulle hämta Odie som jag hade lämnat där. Tror ni bilfan startade då!? NÄE .. han var stenjävla död! Vred om tändningen och INGENTING hände .. snacka om less man blev då .. men jag kan ju säga att jag börjar bli van vid trassel med bilar haha :P Vi puttade Odie nerför backen, pappa satt ju självklart i .. jag och mamma tog Passaten ner till Odie, men han var fortfarande död :P Så vi åkte ner på OK och köpte ett par startkablar och sedan åkte vi tillbaka till Odie, första gången vi försökte starta bilen så startade han inte, men sedan lyckades vi iaf få igång Odie. Pappa fick köra hem honom då jag Inte ville de hahah :P Så jag och mamma åkte bakom i Passaten och på motorvägen försvann han i ett sträck typ ... han drog en Renault som ville köra om hehe, han hade kört 160 hem (sm) Jäklar vad han måste ha låtit då .. jag har kört 140 som max och då tycker inte jag att det låter så trevligt :P

 

Senare på kvällen då, så var jag ju självklart först i stallet och sedan åkte jag på bowling med ponnyklubben :P Haha .. jag spelade med Sofia och hennes syster Maria ;) Och jaa .. jag ägde sönder dom totalt ;D Mohahaha. Maria var rätt kaxig över att hon skulle vinna över oss, men de slutade ju med att jag vann ;D Efter bowlingen så åkte jag hem till Cissi och pratade med henne, som vanligt alltid lika trevligt att prata och umgås lite med henne! :)

 

Måndag
Kan ju även säga att jag idag har varit på skolan och inte gjort mycket. Har fortsatt lite med projektarbetet, men de går lite segt och trögt då jag inte kan använda programmet jag skriver projektet i så värst mycket .. sjukt irriterande är det iaf kan jag lova! Och jag har vaccinerat mig idag med .. mot svininfluensan, så vi får väl se imorrn om jag är dödssjuk eller är som vanligt. Man hoppas ju att man inte ska få några biverkningar men det kan man ju inte direkt styra över :S Tänk OM det skulle vara så att man inte vaknar imorrn!? :O Gud .. då dör jag! Herregud. Kan säga nu iaf att jag har pyttelite ont i armen, där hon stack, det är typ som att man har kört Exit och är alldeles slut i musklerna, där hon stack .. ungefär så känns det :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 3 december 2009 16:28

Ja vart ska jag börja? Känns som att det här kommer bli ett litet rörigt inlägg, men ni får stå ut hehe :P Kan ju säga att det handlar om Polenta, drar allting från början med.   Vi hade ut en tjej som pratar med djur. Hon pratade med Polle och h...

Av maria - 26 november 2009 18:58

Stress stress stress .. hela dagen har det varit idag, sjukt jobbigt men det är lätt värt det ändå :P I morse mockade vi, jag packade alla grejer vi skulle ha, borstade hästarna lite snabbt och packade in allt i bilen, hämtade Jessica på bussen och s...

Av maria - 19 november 2009 19:08

Jaha vad har hänt sedan jag skrev sist? Kan ju börja med att berätta om praktiken som vanligt :P Har inte gjort så där jättemkt idag, det har varit en väldigt lugn dag. Hämtade tjejerna på tåget som vanligt sedan drog vi ut till Wolmsta, slängde ut B...

Av maria - 14 november 2009 17:03

FredagHände nog inte så mycket idag, hm .. jag körde Belmont och Sånito, körde Belmont först och han var aspigg som vanligt. Han hängde lite på höger töm fortfarande men fungerar skitbra för övrigt på just australiensiskt entömsbett .. så de känns br...

Av maria - 12 november 2009 18:49

Idag har det verkligen varit roadtrip kan jag lova er :P Först i morse hämtade jag Sofie på bussen, sedan drog vi ut till Wolmsta, jag tog ut Belmont på gången och borstade han lite snabbt, drog på han innetäcket och stoppade bomull i öronen. Sedan h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards