Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

- Måndag

Av maria - 19 oktober 2009 20:07

Var väldigt seg i morse när jag klev upp, ställde klockan på halv 10, men jag lyckades somna vid 2 tiden i natt, men då hade jag ju ändå sovit tillräckligt många timmar men då var man väl trött för att man somnade sent, vad vet jag :P Hur som helst, snoozade lite på klockan och sedan insåg jag att jag var tvungen att kliva upp. Kastade mig in i duschen, klädde på mig och blåste håret (kors i taket), åkte sedan ner till frissan och där blev jag nyklippt, blev riktigt bra! :) Åkte sedan in till skolan, käkade lunch och satt där i 300 år, hade ingen direkt lektion .. fick veta slutbetyget i Estetisk verksamhet av Linda, och det slutade i ett MVG, känns skitbra verkligen! :) Det finns något jag är bra på iaf hehe :P

 

Var hemma vid halv 2 tiden, drog vidare till stallet och Polle sedan. Mockade och gjorde klart där, sedan tog jag lite krafftfoder i en burk och gick till hagen, skakade på burken som fan och då kom ju hela ligan kutandes till mig, men jag gav Moa lite i krubban som finns i hagen, så hon skulle vara kvar där, så gick jag och hämtade Pollis. Hon blev så klart jättenervös över att bli intagen från hagen lite tidigare, men jag borstade och gjorde klar henne och sedan fick hon gå in. Har även hunnit med att tvätta lite bandage oh så, det behövdes kan jag lova er :P

 

När jag kom hem, chockade jag alla genom att städa huset lite snabbt, städade även mitt rum så nu är det rent och snyggt där .. kanonbra ;D Mor, far och jag åkte vidare på Birsta sedan, där köpte vi en ny Inter Sport mjukisdress ni vet .. dom där assköna :P Så nu har jag ett par i stallet och ett par mys hemma ;) Mohahaha. Öh, vi köpte även två stora ramar för 175 spänn på Lagerhaus, en orange smörkniv och ett orange litet block mohaha ;D Lagerhaus är för övrigt en butik jag giillar skarpt .. när jag flyttar hemifrån ska jag gå igenom den affären noogrant och plocka hem det mesta ;D Nu har jag iaf satt upp ramarna på rummet, och bilderna som Kristoffer skrev ut åt mig passade skitbra i ramarna! :D


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 3 december 2009 16:28

Ja vart ska jag börja? Känns som att det här kommer bli ett litet rörigt inlägg, men ni får stå ut hehe :P Kan ju säga att det handlar om Polenta, drar allting från början med.   Vi hade ut en tjej som pratar med djur. Hon pratade med Polle och h...

Av maria - 26 november 2009 18:58

Stress stress stress .. hela dagen har det varit idag, sjukt jobbigt men det är lätt värt det ändå :P I morse mockade vi, jag packade alla grejer vi skulle ha, borstade hästarna lite snabbt och packade in allt i bilen, hämtade Jessica på bussen och s...

Av maria - 19 november 2009 19:08

Jaha vad har hänt sedan jag skrev sist? Kan ju börja med att berätta om praktiken som vanligt :P Har inte gjort så där jättemkt idag, det har varit en väldigt lugn dag. Hämtade tjejerna på tåget som vanligt sedan drog vi ut till Wolmsta, slängde ut B...

Av maria - 14 november 2009 17:03

FredagHände nog inte så mycket idag, hm .. jag körde Belmont och Sånito, körde Belmont först och han var aspigg som vanligt. Han hängde lite på höger töm fortfarande men fungerar skitbra för övrigt på just australiensiskt entömsbett .. så de känns br...

Av maria - 12 november 2009 18:49

Idag har det verkligen varit roadtrip kan jag lova er :P Först i morse hämtade jag Sofie på bussen, sedan drog vi ut till Wolmsta, jag tog ut Belmont på gången och borstade han lite snabbt, drog på han innetäcket och stoppade bomull i öronen. Sedan h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards