Direktlänk till inlägg 14 november 2009

- 14 november

Av maria - 14 november 2009 17:03

Fredag
Hände nog inte så mycket idag, hm .. jag körde Belmont och Sånito, körde Belmont först och han var aspigg som vanligt. Han hängde lite på höger töm fortfarande men fungerar skitbra för övrigt på just australiensiskt entömsbett .. så de känns bra :) Dock har jag en liten fundering angående honom men det tar jag inte upp här :P

 

Lördag
Upp och åkte ut till Wolmsta, tog ut alla pållehästar, fick lite hjälp av Anna med att ta in och ut dom, sedan mockade jag och grejade på, höade osv :) Gick till Belle och tog av han täcket i hagen och sedan ställde jag han i skritten och ställde Sånito i hagen som hade gått i skritten typ 2 timmar :O Jag och Anna for och köpte lite mat med, eller jag köpte en pajj och därefter käkade vi och pållehästarna fick gå in. Jag borstade och linimentade lite på Belmont och sedan fick han gå in han med, sopade och sedan åkte jag hem och vidare till Polle :P Mockade och tog in henne runt 3 tiden, ska försöka köra henne någon dag så hon för röra på sig :P

 

Har nyss kommit hem frn hockeyn med, fick följa med Cissi, hennes far och bror på hockey :) Mkt mkt trevligt måste jag säga! Och det blev ju inte sämre av att dom vann heller ;) Oh yeah :D NU ska jag försöka se på film här, Twilight :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 3 december 2009 16:28

Ja vart ska jag börja? Känns som att det här kommer bli ett litet rörigt inlägg, men ni får stå ut hehe :P Kan ju säga att det handlar om Polenta, drar allting från början med.   Vi hade ut en tjej som pratar med djur. Hon pratade med Polle och h...

Av maria - 26 november 2009 18:58

Stress stress stress .. hela dagen har det varit idag, sjukt jobbigt men det är lätt värt det ändå :P I morse mockade vi, jag packade alla grejer vi skulle ha, borstade hästarna lite snabbt och packade in allt i bilen, hämtade Jessica på bussen och s...

Av maria - 19 november 2009 19:08

Jaha vad har hänt sedan jag skrev sist? Kan ju börja med att berätta om praktiken som vanligt :P Har inte gjort så där jättemkt idag, det har varit en väldigt lugn dag. Hämtade tjejerna på tåget som vanligt sedan drog vi ut till Wolmsta, slängde ut B...

Av maria - 12 november 2009 18:49

Idag har det verkligen varit roadtrip kan jag lova er :P Först i morse hämtade jag Sofie på bussen, sedan drog vi ut till Wolmsta, jag tog ut Belmont på gången och borstade han lite snabbt, drog på han innetäcket och stoppade bomull i öronen. Sedan h...

Av maria - 10 november 2009 19:59

Ojoj .. vilken dag! Känns som att jag har en hel del att berätta om nu. Praktik idag igen, började med att släppa ut alla tokhästar och sedan mockade Peter och Othilia, jag fick inte mocka utan tvätta och plocka undan lite .. sedan fixade vi hö och s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards