Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av maria - 11 oktober 2009 22:35

Mötley Crue - Afraid

Do you, do you wanna bleed?
Do you, do you wanna live in vain?

Its only life
Shes so afraid to kiss
An so afraid to laugh
Is she runnin from her past?
Its only life
Shes so afraid of love
Is so afraid of hate
Whats she runnin from now? ?

Do you, do you wanna scream?
Do you, do you wanna face the strange?
Do you, do you believe?
Are you, are you afraid of change?

Its only life
Shes so afraid of this
And so afraid to ask
She hides behind her mask
Nothings ever right
Shes so afraid of pain
So afraid of blame
Its driving her insane

So insecure
There is no cure

Well, shes so afraid
Shes so afraid of death
Shes so afraid, afraid of life
The drama in her head
Getting louder all the time
Getting louder all the time

Shes so afraid, afraid to lose
Been so afraid of fame
Everyday she feels the same
Its driven her insane...
Its driven her...
Its driven...
Its...

Av maria - 11 oktober 2009 11:48

Ja vad säger man? Jag är inte speciellt trött, vilket är bra konstigt. Igår hade jag kunnat somnat hur tidigt som helst om det inte hade varit för att det var lite folk här igår :P Kan ju börja med hur dagen var iaf .. klev upp halv 10 och åkte till stallet, gjorde klart allt där och sedan åkte jag in på travet :) Fotade några av loppen, annars var ja mest bara och gick runt runt tror jag, hehe. Jag och Carrå drog iväg till stan i pausen och käkade lite på Max och sedan tillbaka :P

 

Efter travet åkte jag hem och därefter följde pappa med till stallet, jag tömkörde Polle i paddocken :) Hon var riktigt duktig faktiskt. Anders var i stallet med, så jag bad honom att kolla på hennes framben, hon är fortfarande lite varm i högerfram och lite halvkonstig känsla i det benet. Hur som helst, han böjde benet, reagerade i kotan, han for och knäckte lite här och där på henne. Hon har fått gallor på framsidan av kotan, hon är öm i fästena som sitter på kotan. Så nu har vi åtgärdat det med lite grejer, och jag hoppas att detta var anledningen till att hon inte tog i en enda meter på Östersund och bara sprang och bromsade! Nu får tanten ta det lugnt en bra bit in i vintern här så kör vi igång med lite annan träning sedan .. så får vi se hur hon är fram på vårkanten, hon det blir någon mer start för henne eller om hon har lagt tävlingsskorna på hyllan :) Det känns iaf som att detta är förklaringen på hur hon varit, jag hoppas iasf det :) Lill tanten har varit lite lojj och bekymrad, men hon såg verkligen helnöjd ut när vi åtgärdade henne, såg ut att tycka det var skönt att vi hittat problemet. Hon blev ju faktikst behandlad i samma kota när vi var till PH Vet, kanske det är denna kota som är spöket till allt?

 

På kvällen kom Mange, Danne, Carrå, Robin och Karin hit. Vi såg på fotboll, eller ja .. jag såg inte så mycket av det hela. Hur som haver, så blev det lite kortspel, tv tittande och lite pratande och bara bilåkning med. Men ja vad säger man? Vid 3 tiden inatt åkte Danne och Mange hem, Carrå och Robin hade åkt hem redan före och Karin stannade här, körde henne till bussen förut.

 

Måste kolla så Polle kan gå på sina ben sedan, hon har säkert ont i dom lillsnuttan :( Men jag hoppas att hon blir bra iaf :) Det verkade föresten inte vara så mkt problem med ryggen hennes nu, Anders kände på ryggen, men sa inget så jag hoppas att det går åt rätt håll! I vinter ska jag hålla efter med massage som vanligt, så ska hon få jobba mycket från marken, stärka ryggen ordentligt på henne, se till att få lite sällskap så kan jag rida lite :)

 

        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards