Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

- Helgen

Av maria - 6 oktober 2009 15:22

Ska dra lite snabbt om hur helgen har varit .. jag minns inte ens när jag bloggade sist? Kan det ha varit i fredags om jag inte är helt ute och cyklar? Hur som helst, på fredag blev det en rätt tidig kväll, ensam hemma var jag med, det var bara jag och katten hehe :P

 

Lördagen, höade och tog ut alla vilddjur, Tresse hade jag kunnat döda på fläcken helt seriöst, herregud vilken speedad liten häst! :O Helt hjärndöd var han i helgen iaf ... :P Öh, mockade och höade, så fick dom gå in vid lunch som vanligt, fodrade dom och sedan borstade jag dom flesta hästarna, myste ju på lite extra med Belmont så klart ;) Och även Civil med, blev lite extra ompysslad med lite bandage osv :) Kvällsfodrade vid 4 och sedan drog jag hemöver, på kvällen var jag och Anna i Birsta en sväng och kollade på alla bilar, tyvärr var ju inte vädret de bästa så man såg typ ingenting, kunde ju inte stå med bilen på hela kvällen.

 

På söndagen var det jobb igen, var i stallet vid halv 7, fodrade Peters hästar och sedan Wickmans, därefter höade jag hagarna och började ta ut hästarna sedan. Mockade och grejade på i stallet som vanligt :) Efter lunch när pållisarna var inne så borstade jag bara några hehe, borstade lite extra på Belmont .. herregud vilken speciell häst! Jag tänker inte dra upp vad han håller på med här i bloggen när man borstar honom .. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 3 december 2009 16:28

Ja vart ska jag börja? Känns som att det här kommer bli ett litet rörigt inlägg, men ni får stå ut hehe :P Kan ju säga att det handlar om Polenta, drar allting från början med.   Vi hade ut en tjej som pratar med djur. Hon pratade med Polle och h...

Av maria - 26 november 2009 18:58

Stress stress stress .. hela dagen har det varit idag, sjukt jobbigt men det är lätt värt det ändå :P I morse mockade vi, jag packade alla grejer vi skulle ha, borstade hästarna lite snabbt och packade in allt i bilen, hämtade Jessica på bussen och s...

Av maria - 19 november 2009 19:08

Jaha vad har hänt sedan jag skrev sist? Kan ju börja med att berätta om praktiken som vanligt :P Har inte gjort så där jättemkt idag, det har varit en väldigt lugn dag. Hämtade tjejerna på tåget som vanligt sedan drog vi ut till Wolmsta, slängde ut B...

Av maria - 14 november 2009 17:03

FredagHände nog inte så mycket idag, hm .. jag körde Belmont och Sånito, körde Belmont först och han var aspigg som vanligt. Han hängde lite på höger töm fortfarande men fungerar skitbra för övrigt på just australiensiskt entömsbett .. så de känns br...

Av maria - 12 november 2009 18:49

Idag har det verkligen varit roadtrip kan jag lova er :P Först i morse hämtade jag Sofie på bussen, sedan drog vi ut till Wolmsta, jag tog ut Belmont på gången och borstade han lite snabbt, drog på han innetäcket och stoppade bomull i öronen. Sedan h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards