Alla inlägg den 18 september 2009

Av maria - 18 september 2009 16:02

Jahapp. Började halv 9 idag på Wolmsta kliniken, men inte fören halv 10 var första hästen där, jag känner ju igen palten mkt väl iom att den står hos Peter hehe :P Han blev behandlad iaf och nu hopps vi att han blir bättre :) Sprungit med 5 hästar idag tror jag, shit .. 2 hade jag lust att döda :P En dum jävla palt och en blodiing som var helt störd :P

 

Men innan vi började så var jag nere hos Peter, han hade kört Exit .. han kom travandes nerför backen mot stallarna och Peter satt och sågade han som fan i munnen för att få stopp typ, vi hade hoppats att han skulle bli lugnare nu när han är valack, men det verkar inte så ÄN iaf .. :/ Är verkligen jättesynd.

 

Hm, efter lunchen kollade vi på 2 hästar som sagt och sedan var det mocka boxarna, sopa och tvätta gången som gällde :) Åkte därifrån vid 3 tiden, var ner och pratade med Peter en sväng med, kolla så att det var praktik hos han igen veckan efter hehe :P Vilket det är ;)

 

Ska nog pallra mig iväg till Pollää, fixa lite där och massera lite på tanten :P Sedan så ska jag hem, duscha ch greja och sedan dra iväg på travet och käka någonstans innan med Carrå Barrå innan som de ser ut :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards