Alla inlägg den 26 september 2009

Av maria - 26 september 2009 19:58

Lyckades sova till ett idag, det var skönt kan jag lova er. Kanske ska dra lite snabbt för er om hur det var igår uppe i Ullånger. Jag och Sofia körde upp dit som sagt, vi stannade och käkade i Älandsbro på Sibylla där, sedan körde vi vidare, snabbt snabbt gick de ;P När vi väl kom dit så satt alla nertryckta i soffan och kollade på Idol :P När Idol var slut blev det iaf liite bättre fart på dom, var väl en del spel som avverkades. Rätt kul att kolla på .. men lite halvsegt var de ibland faktikst, MEN, det blir väl som man gör det till också! Var iaf trevligt att åka upp ändå, kändes inte som att det var onödigt hehe :P Dock blir jag lite förvirrad över en sak, men det orkar jag inte dra här hehe .. :P

 

Var i stallet bra länge idag :) Packade klart det sista tills imorrn, jag är rätt hundra nu på att jag har lyckats få med mig alla grejer :) Hur som helst, Polle fick bada idag, det tyckte inte hon var så speciellt populärt, speciellt inte när Rune drog igång sin kära motorcykel och varvade den som fan utanför stallet så Polle höll på att krypa ur skinnet!!! Hon blev klippt i nacken, öronen och runt kronranden med, supersnygg .. ;) Inoljade hovar fick hon med, såg ju ut att kunna starta på en gång ;) Öh, sedan masserade jag henne och fixade lite. Kollade en sista gång med så att jag inte hade glömt någonting av packningen hehe, men det har jag inte :P Hoppas att hon är redigt laddad imorrn, och att hon TRAVAR och inte får damp och ska hoppa eller något i den stilen ... knas :P

 

Btw, mamma, morbror och Christer hade 7 rätt på travet ikväll .. det skulle bli ca 12.600 var det, det är inte helt fel hehe :P Min dator har sagt upp sig, batteriet laddar ur hela tiden och själva grejen man sätter kontakten i själva datorn, har damp och är jätteglapp. Så man måste hålla den i rätt läge för att datorn ska få ström liksom .. så datorn dör hela tiden nu :( Mamma sa iofs förut att så fort hon får pengar av Pelle för mormors hus (om jag fattat allt rätt) så ska jag få en ny dator, men nu fick hon ju även pengar på travet då hehe :P

 

Sitter och väntar på att Carrå ska komma hit, ska vi köra ut mor, far och Mats till Street Rulers klubbstuga i Kvissle och sedan får vi göra vad vi vill hehe, hoppas det inte blir så jättesent ikväll ... då kommer jag vara DÖD imorrn kan jag lova, plus att jag ska köra upp till Östersund.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards