Alla inlägg den 20 september 2009

Av maria - 20 september 2009 20:48

Slöade till lite i soffan förut innan jag åkte iväg till Anna, satt och pratade lite med henne på en fin utsiktsplats en bit ifrån lägenheten hennes, sedan fick vi för oss att åka upp till Södra berget och gå Tarzanstigen där xD Vilket vi även gjorde, vi fick oss en liten rask promenad där :P Vi fick även för oss att gå Björnstigen, den var lite värre och lite roligare .. ibland får man tillåta sig själv att bli liten igen :P

 

Drog hem från Anna och direkt till stallet sedan, blev förvånad när Lotta var där och Moa, Bitty och Affe fortfarnade var ute :O Så jag fixade och grejade där och tog in Polle sedan :P Masserade henne, kan säga att lillponnyn hade rejäl damp på gången, hon blev rädd för ALLT, bakrädd så in åt helvete :O Hon fick iaf gå in i boxen sedan och mumsa lite hö :)

 

Ja imorrn ska jag försöka hinna att köra Polle innan skolan, sedn dra till skolan och därefter dra på möte med Anette ang. Syd Afrika resan .. jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt :S Gudars ...

 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards