Alla inlägg den 19 september 2009

Av maria - 19 september 2009 18:47

Har varit på trav med Carrå idag på Solänget :P Var i stallet hennes vid hm, halv 10 tror jag det var, hjälpte till lite där och lastade Sorken, så åkte vi upp mot Solänget då :P Stannade på macken i Härnösand :) Hm .. ja väl uppe där så hade vi ju lite grejer och göra, fotade lite och kollade på lite lopp samt hjälpte Carrå lite med Sorken :P Efter loppet fick jag agera hästskötare och ta hand om Sorken medan Carrå grejade på med något vad det nu var :P

Vi drog iväg in till stan och köpte mat där på Max och sedan åkte vi tillbaka till Solänget, satt utanför stallet och käkade lite hehe :P Kollade på lopp 12 där vi hade kunnat varit med, både med Polle och Sorken så lastade vi och for hem sedan :P Var en väldigt rolig hemfärd haha .. herregud i himmelen, Lill Jonsson :PxD

Mor och far tog hand om Polleplutt idag :P Lill Polle, imorrn ska vi ut och springa lite hade jag tänkt hehe, även jag :O:P Hur som helst, ska nog sätta lite fart nu så att jag hinner med mig ikväll :P Eh föresten, jag har jordens bästa plan för Polle .. det återstår bara att se om vi ska sätta den planen i verket eller inte ;)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards