Alla inlägg den 21 september 2009

Av maria - 21 september 2009 20:18

Funderar på att byta bloggsida till blogg.se istället .. en lite mer personlig blogg men jag vet inte riktigt, måste tänka lite mer på den saken hehe :P Hur som haver, började vid kvart i 1 lr nåt sånt idag, så jag fixade Polle innan jag drog till skolan då vi skulle på möte. Polle var rätt nervös idag, vet inte varför hon var det, men hon var fin i benen i alla fall, imorrn måste jag massera henne, köra med :P:)

 

Var på möte med på skolan, ang. Syd Afrika resan, det låter verkligen skitkul att åka ner dit, men jag vet inte om jag kommer palla de :O:P Lät som att vi skulle vara där en hel månad med, men då kan dom verkligen fetglömma att jag åker ner .. om vi ska vara där i en hål månad, hua.

 

Har föresten anmält Polenta idag till Östersund, prop 9. Hon får 40m tillägg om jag har räknat ut allt rätt hehe :P Ska bli spännande att se startlistorna, hoppas dom kommer imorrn :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards